Ak potrebujete pomoc, zavolajte nám na číslo +421 917 794 703 alebo nám napíšte na evido@evido.sk.

Ako nakupovať

🛒 Ako nakupovať na evido.sk

1. Výber tovaru

Prehliadajte našu ponuku domácich spotrebičov a príslušenstva. Produkty sú rozdelené do kategórií, ktoré nájdete v hlavnom menu. Kliknutím na konkrétny produkt zobrazíte jeho detailný popis, technické parametre a fotografie.

2. Vloženie do košíka

Ak ste sa rozhodli pre konkrétny produkt, zvoľte požadované množstvo a kliknite na tlačidlo „Do košíka“. Tovar sa automaticky pridá do vášho nákupného košíka.

3. Nákupný košík

Obsah košíka môžete kedykoľvek skontrolovať kliknutím na ikonu košíka v pravom hornom rohu stránky. Tu môžete upraviť množstvo objednaných položiek alebo ich z košíka odstrániť. Po kontrole obsahu košíka kliknite na tlačidlo „Pokračovať v objednávke“.

4. Doručovacie údaje

Vyplňte svoje kontaktné a doručovacie údaje. Ak ste u nás registrovaný zákazník, môžete sa prihlásiť do svojho účtu a údaje budú automaticky predvyplnené.

5. Výber dopravy a platby

Zvoľte si preferovaný spôsob dopravy a platby. Pri objednávkach nad 100 € máte dopravu zadarmo.

6. Potvrdenie objednávky

Skontrolujte všetky zadané údaje a potvrďte objednávku kliknutím na tlačidlo „Odoslať objednávku“. Po úspešnom odoslaní objednávky obdržíte potvrdenie na váš e-mail.

7. Doručenie tovaru

Tovar vám bude doručený podľa zvoleného spôsobu dopravy. O priebehu doručenia vás budeme informovať e-mailom alebo telefonicky.

8. Reklamácie a vrátenie tovaru

Ak nie ste s tovarom spokojný alebo chcete uplatniť reklamáciu, navštívte sekciu Reklamácie na našej stránke, kde nájdete všetky potrebné informácie a formuláre.


V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať:

Sme tu pre vás od pondelka do piatku, od 8:00 do 16:00.